Szőlő-Bor

Összehangolt bormarketing: együttműködés született az állam és a szakma között

Agrofórum Online

A szőlő- és borágazatot képviselő szakmaközi szervezet, a Hegyközségek Nemzetközi Tanácsa a közösségi bormarketing tevékenység összehangolt és eredményes ellátása érdekében együttműködési megállapodást írt alá a Magyar Turisztikai Ügynökséggel a március 2-án, Budapesten megrendezett Borjog és Bormarketing konferencián.

A megállapodás biztosítja, hogy az MTÜ saját bormarketing forrásainak az ágazatot segítő felhasználásáról a HNT-vel folytatott szakmai egyeztetést követően hozzanak döntést.

Az állami bormarketing feladatok ellátásáért 2016. június 15-e óta felelős Ügynökség bevonja a szakmaközi szervezetet a bormarketinget érintő szabályok megalkotásának folyamatába. Elismert nemzetközi szakértőkkel együttműködve évente frissülő magyar borválogatás készül majd, a kiválasztáshoz önálló szabályrendszert és évente közösen megújítandó borminősítő szervezetet hoznak létre. A megállapodásban az is szerepel, hogy a magyar bor márkakommunikációjának központi platformjaként újonnan létrejövő bor.hu oldal tartalmát a két fél közösen határozza meg, szorosan együttműködnek továbbá a mértékletes borfogyasztást népszerűsítő nemzetközi „Wine in Moderation” programban is.

(HNT Sajtó)

Agrofórum Hírlevél
Iratkozzon fel az Agrofórum hírlevélre!

A feliratkozást követően a rendszer egy megerősítő emailt fog küldeni a megadott email címre. Ha nem érkezne meg a levél, kérjük nézze meg a spam vagy Gmail esetén a Promóciók és az Összes levél mappát.

A Napa-völgy szőlővidéke is lángokban áll Kaliforniában

2020. szeptember 30. 08:18

Az amerikai médiában közvetített riportok tanúsága szerint többen azon gondolkodnak, hogy végleg elköltöznek a vidékről.

Jó minőségű szőlőre számítanak Szekszárdon

2020. szeptember 27. 14:17

Sok lehetőség rejlik az idei szőlőben, könnyedebb és testes vörösborokat is lehet készíteni belőlük.

Még mindig a Lidl a legnagyobb hazai borexportőr - taroltak a saját márkás borok

2020. szeptember 17. 13:52

Egy Champion, három arany és három ezüst díjat nyert a Lidl Magyarország a 21. VinAgora Nemzetközi Borversenyen. Az áruházlánc a 2019-es gazdasági évben több mint 23,7 millió palack bort értékesített a hazai és külpiacokon egyaránt, mellyel megőrizte, sőt tovább növelte piaci részesedését, így a teljes magyar palackos borexport közel 30 százalékát tudhatja magáénak.

Már elérhető a magyar bor hivatalos közösségimédia-oldala

2020. szeptember 15. 08:17

Megszületett a hivatalos Facebook és Instagram oldal Wines of Hungary - Personally név alatt.

A monori bor is uniós oltalmat kapott

2018. február 19. 13:30

A monori szőlők termőterülete a Gödöllő-Monori-dombság nagytájon, a Cserhát hegység délnyugati szegélyén elhelyezkedő dombvonulaton, átlagosan 200 méter tengerszint feletti magasságban fekszik.

Az alma tápanyag-utánpótlása

2018. május 20. 13:00

Legkedveltebb gyümölcsünk tápanyag-utánpótlása nemcsak a növény egészsége miatt fontos, így érhetünk el megfelelő fizikai tulajdonságokat a gyümölcsnél, jó ízt és eltarthatóságot is.

Előzzük meg a mustgáz-mérgezést!

2019. szeptember 4. 10:16

Mivel a szén-dioxiddal telített pincébe csak sűrített levegős légzőkészülékben szabad bemenni, aki mustgázzal kapcsolatos balesetet észlel, azonnal hívja a 112-es segélyhívó számot és kérje a tűzoltók segítségét.

Szőlőtermesztés a vulkánok árnyékában

2019. augusztus 17. 04:36

Lanzaroté borainak többsége az édességéről ismert Malvasia szőlőből származik és a terroir talajának ásványtartalma összetéveszthetetlen ízt ad az itt termő vörös-, fehér- és rozé boroknak.