Gépinfo

Megújult a Toyota C-HR

Agrofórum Online

Még hibridebb, még kommunikatívabb és még ikonikusabb – így aposztrofálja a Toyota sikermodellje, az elmúlt években a környezetbarát öntöltő hibrid elektromos hajtást igazi slágerré varázsló C-HR modellfrissítését.

A még kifinomultabb első és hátsó karosszéria-dizájnt kapó C-HR-ben ugyanis a továbbfejlesztett 1,8 literes, 122 lóerős hibrid mellett megjelenik az új 2,0 literes, 184 lóerős hibrid hajtás is, az új multimédia rendszer pedig Apple Carplay™ és Android Auto™ funkciókat kapott.

A többféle hibrid hajtásláncot és új multimédia rendszert kínáló új Toyota C-HR újragondolt dizájnnal érkezik, ám az autó a változások ellenére is megőrzi ikonikus formavilágát. A továbbfejlesztett 1,8 literes, 122 lóerős hibrid hajtás mellett megjelenik a kínálatban a 184 lóerős 2.0 Hybrid Dynamic Force rendszer is, így a vásárlók több szupertakarékos technológia közül is választhatnak; a CO₂-kibocsátás legalacsonyabb értéke az 1,8 literes rendszernél 108 g/km, a 2,0 literes Hybrid Dynamic Force esetében pedig 118 g/km. (WLTP szabvány szerint mérve). Az új Toyota C-HR emellett még modernebb multimédia rendszert is kínál, amelynek immár az Apple Carplay™ és az Android Auto™ okostelefon-integráció is része.

A népszerű modell továbbra is hű marad ikonikus formavilágához, vagyis ahhoz a kupés vonalvezetéshez, amivel mindig is kitűnt a tömegből. Ugyanakkor a dizájnerek sokat finomítottak az autó első és hátsó részén, és az új modell fényezett alsó légterelő elemei erőteljes, széles és látványos kiállással ruházzák fel az autót. A fényszórókban és a hátsó lámpatestekben prémium LED-technológia működik. A nappali menetfény (DRL) és az irányjelző közös fényvezető elemben kapott helyett, ami egységes, lágy ívű vonalat képez a fényszóró pereme fölött. A kombinált hátsó lámpatesteket összeköti a ragyogó feketére fényezett légterelő, egységes és letisztult formaként láttatva az autó hátsó traktusát.

Az új Toyota C-HR modellben most először mutatkozik be a 2.0 2.0l Hybrid Dynamic Force hajtáslánc. A 184 lóerős rendszer hatásosan ötvözi az élvezetes menetteljesítményt és a csekély üzemanyag-fogyasztást. Ugyanakkor a vásárlók a továbbfejlesztett 1,8 literes hibrid hajtást is megrendelhetik, így már két különböző hibrid opció közül választhatnak. Az autó egyik fontos menetdinamikai fejlesztése az EPS módosítása, ami jobb kormányérzetet eredményez. A 2,0 literes változatba módosított futómű került, aminek köszönhetően tovább javul a rugózási kényelem, miközben a Toyota C-HR továbbra is kiválóan irányítható marad. Mindegyik modellváltozatban tökéletesített NVH-csomag szűri ki a kabinba tolakodó zajokat.

Az új Toyota C-HR új multimédia rendszerrel mutatkozik be, még magasabb szintre emelve ezzel a konnektivitás lehetőségeit. Az Apple Carplay™ és az Android Auto™ rendszereknek köszönhetően a  berendezés immár az okostelefonok integrálására is alkalmas. A navigációs rendszer térképei az ‘over the air’ technológiával frissíthetők, így a vezetőnek mindig rendelkezésére állnak az európai térképek legújabb változatai.

Agrofórum Hírlevél
Iratkozzon fel az Agrofórum hírlevélre!

A feliratkozást követően a rendszer egy megerősítő emailt fog küldeni a megadott email címre. Ha nem érkezne meg a levél, kérjük nézze meg a spam vagy Gmail esetén a Promóciók és az Összes levél mappát.

Január 27-30. között lesz az AGROmashEXPO

2020. szeptember 29. 14:14

2021 januárjában a fokozott egészségügyi higiéniai rendelkezések betartása mellett megrendezésre kerül az AGROmashEXPO, Magyarország legnagyobb agrárgépipari szakmai rendezvénye. A Hungexpo vezetése figyelemmel kíséri a járványhelyzet alakulását, egyeztett a felelős kormányzati szervekkel és betartja a hatályos rendelkezéseket.

Ne felejtsük el, kötelező a permetezőgépek műszaki felülvizsgálata!

2020. szeptember 29. 09:02

A kötelezettségre a Kölcsönös Megfeleltetés rendszerben érintett gazdáknak kiemelten ügyelniük kell, mivel a mulasztás esetükben akár az agrártámogatások csökkenésével is járhat.

A KITE Zrt. kiemelt óvintézkedések alkalmazása mellett működik

2020. szeptember 29. 04:36

A KITE Zrt. a jelen járványügyi helyzetben is folyamatosan működik tovább.

A koronavírus miatt lemondták az AgrárgépShow-t

2020. szeptember 24. 07:16

A MEGFOSZ elnöksége egyhangúlag úgy döntött, hogy 2021-ben nem rendezi meg az Agrárgépshow-Budapest kiállítást. A program évek óta szerves, meghatározó részét képezi Magyarország legnagyobb agrárkiállításának, az AGROmashEXPO-nak, amit minden év januárjában tartanak meg Budapesten.

Fernando Alonso Toyota Hiluxot tesztelt

2019. március 30. 04:37

A Toyota Gazoo Racing versenypilótája, a Hosszútávú Világbajnokságban csapatával egy 1000 lóerős hibrid elektromos versenygéppel élen álló Fernando Alonso egy kétnapos tesztet bonyolított le a Dakar-győztes Toyota Hilux versenygéppel március 27-28-án.

Gépinfo Képgaléria

Öné az egyik? Elkészült a 10 milliomodik Toyota RAV4

2020. április 15. 14:54

10 millió darabos eladásával új mérföldkőhöz érkezett a Toyota úttörő SUV-modellje: a tekintélyes mennyiség 26 évet és öt modellgenerációt ölel fel.

Életmód Képgaléria

A Toyota keményebb mint Chuck Norris?

2018. szeptember 13. 06:17

Zseniálisan vicces reklámot forgatott az USA-ban a Toyota ahol a márka legendás pickupja, a Hilux testvérmodellje, a Tacoma ellopja a show-t Chuck Norristól. A veterán harcművésszel forgatott spotot az az Andreas Nilsson rendezte, aki a Jean-Claude Van Damme-al elhíresült kamionos reklámot is jegyzi.

Sikerrel birkózott meg a namibiai sivataggal Fernando Alonso

2019. szeptember 4. 10:26

Miután korábban már hivatalosan is bejelentette, hogy megkezdi a felkészülést a lehetséges indulásra a 2020-as Dakar Rallyn, Fernando Alonso néhány hete háromnapos, intenzív tereprally képzésen esett át a TOYOTA GAZOO Racing munkatársaival a Namíbiai sivatagban. A FIA Hosszútávú Világbajnoki címvédő közel 1000 kilométert vezetett a 2019-es Dakar-győztes Toyota Hilux kormánya mögött.


Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/digitalnomads/public_html/staging/releases/20240911215937/public/cms/wp-includes/functions.php on line 5420