Gépinfo

Megújult a Toyota C-HR

Agrofórum Online

Még hibridebb, még kommunikatívabb és még ikonikusabb – így aposztrofálja a Toyota sikermodellje, az elmúlt években a környezetbarát öntöltő hibrid elektromos hajtást igazi slágerré varázsló C-HR modellfrissítését.

A még kifinomultabb első és hátsó karosszéria-dizájnt kapó C-HR-ben ugyanis a továbbfejlesztett 1,8 literes, 122 lóerős hibrid mellett megjelenik az új 2,0 literes, 184 lóerős hibrid hajtás is, az új multimédia rendszer pedig Apple Carplay™ és Android Auto™ funkciókat kapott.

A többféle hibrid hajtásláncot és új multimédia rendszert kínáló új Toyota C-HR újragondolt dizájnnal érkezik, ám az autó a változások ellenére is megőrzi ikonikus formavilágát. A továbbfejlesztett 1,8 literes, 122 lóerős hibrid hajtás mellett megjelenik a kínálatban a 184 lóerős 2.0 Hybrid Dynamic Force rendszer is, így a vásárlók több szupertakarékos technológia közül is választhatnak; a CO₂-kibocsátás legalacsonyabb értéke az 1,8 literes rendszernél 108 g/km, a 2,0 literes Hybrid Dynamic Force esetében pedig 118 g/km. (WLTP szabvány szerint mérve). Az új Toyota C-HR emellett még modernebb multimédia rendszert is kínál, amelynek immár az Apple Carplay™ és az Android Auto™ okostelefon-integráció is része.

A népszerű modell továbbra is hű marad ikonikus formavilágához, vagyis ahhoz a kupés vonalvezetéshez, amivel mindig is kitűnt a tömegből. Ugyanakkor a dizájnerek sokat finomítottak az autó első és hátsó részén, és az új modell fényezett alsó légterelő elemei erőteljes, széles és látványos kiállással ruházzák fel az autót. A fényszórókban és a hátsó lámpatestekben prémium LED-technológia működik. A nappali menetfény (DRL) és az irányjelző közös fényvezető elemben kapott helyett, ami egységes, lágy ívű vonalat képez a fényszóró pereme fölött. A kombinált hátsó lámpatesteket összeköti a ragyogó feketére fényezett légterelő, egységes és letisztult formaként láttatva az autó hátsó traktusát.

Az új Toyota C-HR modellben most először mutatkozik be a 2.0 2.0l Hybrid Dynamic Force hajtáslánc. A 184 lóerős rendszer hatásosan ötvözi az élvezetes menetteljesítményt és a csekély üzemanyag-fogyasztást. Ugyanakkor a vásárlók a továbbfejlesztett 1,8 literes hibrid hajtást is megrendelhetik, így már két különböző hibrid opció közül választhatnak. Az autó egyik fontos menetdinamikai fejlesztése az EPS módosítása, ami jobb kormányérzetet eredményez. A 2,0 literes változatba módosított futómű került, aminek köszönhetően tovább javul a rugózási kényelem, miközben a Toyota C-HR továbbra is kiválóan irányítható marad. Mindegyik modellváltozatban tökéletesített NVH-csomag szűri ki a kabinba tolakodó zajokat.

Az új Toyota C-HR új multimédia rendszerrel mutatkozik be, még magasabb szintre emelve ezzel a konnektivitás lehetőségeit. Az Apple Carplay™ és az Android Auto™ rendszereknek köszönhetően a  berendezés immár az okostelefonok integrálására is alkalmas. A navigációs rendszer térképei az ‘over the air’ technológiával frissíthetők, így a vezetőnek mindig rendelkezésére állnak az európai térképek legújabb változatai.

Agrofórum Hírlevél
Iratkozzon fel az Agrofórum hírlevélre!

A feliratkozást követően a rendszer egy megerősítő emailt fog küldeni a megadott email címre. Ha nem érkezne meg a levél, kérjük nézze meg a spam vagy Gmail esetén a Promóciók és az Összes levél mappát.

Január 27-30. között lesz az AGROmashEXPO

2020. szeptember 29. 14:14

2021 januárjában a fokozott egészségügyi higiéniai rendelkezések betartása mellett megrendezésre kerül az AGROmashEXPO, Magyarország legnagyobb agrárgépipari szakmai rendezvénye. A Hungexpo vezetése figyelemmel kíséri a járványhelyzet alakulását, egyeztett a felelős kormányzati szervekkel és betartja a hatályos rendelkezéseket.

Ne felejtsük el, kötelező a permetezőgépek műszaki felülvizsgálata!

2020. szeptember 29. 09:02

A kötelezettségre a Kölcsönös Megfeleltetés rendszerben érintett gazdáknak kiemelten ügyelniük kell, mivel a mulasztás esetükben akár az agrártámogatások csökkenésével is járhat.

A KITE Zrt. kiemelt óvintézkedések alkalmazása mellett működik

2020. szeptember 29. 04:36

A KITE Zrt. a jelen járványügyi helyzetben is folyamatosan működik tovább.

A koronavírus miatt lemondták az AgrárgépShow-t

2020. szeptember 24. 07:16

A MEGFOSZ elnöksége egyhangúlag úgy döntött, hogy 2021-ben nem rendezi meg az Agrárgépshow-Budapest kiállítást. A program évek óta szerves, meghatározó részét képezi Magyarország legnagyobb agrárkiállításának, az AGROmashEXPO-nak, amit minden év januárjában tartanak meg Budapesten.

Folytatódott a zuhanás a hazai újautópiacon augusztusban

2020. szeptember 7. 08:16

A tavalyhoz képest 19 százalékkal 3148 darabosra szűkült pick-up-piacon továbbra is a Ford Ranger az első 47 százalékos piaci részesedéssel a január-augusztusi időszak adatai alapján.

Ősszel érkezik a vadonatúj Toyota Hilux

2020. június 4. 13:39

A világ kedvenc pickupja, a január és május közötti kivonásokkal tisztított magyarországi újautó piacon is 36,7%-os piaci részesedéssel első helyen álló Toyota Hilux új generációval debütál idén ősszel.

Életmód Képgaléria

Továbbra is a Ranger, a Vitara és a Ducato vezet

2018. május 8. 09:10

Harminc százalékkal bővült az első négy hónapban a hazai személyautó és kishaszonjármű forgalomba helyezések száma – derült ki a Datahouse adatiból.

Biztonsági csomaggal fejlesztették tovább a népszerű pick-upot, a Toyota Hilux-ot

2019. május 10. 10:19

A Toyota Hilux is megkapta a tovább fejlesztett Toyota Safety Sense (TSS) biztonsági csomagot. Ez az új generációs személygépkocsiknál megszokott vezetőtámogató funkciókkal teszi minden eddiginél biztonságosabbá a munkagépként és divatos életmódjárműként egyaránt keresett modellt.

Gépinfo Képgaléria