Életmód

A vártnál jobban teljesített a Corona sör gyártója

Agrofórum Online

Remek számokat produkált a negyedévben a Constellation Brands, amelynek egyik legfőbb márkája a Corona sör.

Az alkoholos italokat gyártó vállalat a negyedévben 2,3 dolláros egy részvényre jutó profitot könyvelt el, ami 29 centtel haladja meg a Wall Street-i elemzők által közzétett prognózist. A vállalat menedzsmentje kiemelte, hogy a mexikói sörüzemében gyártókapacitása ismét a pandémia előtti szinten van. A vállalat ezenkívül bejelentette az Empathy Wines bortermelő akvizícióját is – hívta fel a figyelmet az Equilor Befektetési Zrt.. A gyorsjelentés hatására 6,3 százalékot emelkedett a részvények árfolyama.

A Constellation Brands, Inc. sör, bor és szeszes italok előállítója és nemzetközi forgalmazója. Főbb piacoknak az Egyesült Államok, Kanada, Mexikó, Új-Zéland és Olaszország számít a cég szempontjából. Számos márkát árusítanak, import és kézműves sörökkel is foglalkoznak. Főbb brandnek számít a Corona Extra, a Corona Light, a Modelo Especial, a Local Buzz, a Victoria, a Kim Crawford, a Meiomi, a Casa Noble Tequila és a Svedka Vodka is. Bortermeléssel és forgalmazással az asztali boroktól kezdve, a pezsgőn át egészen a desszertborokig foglalkoznak.

Agrofórum Hírlevél
Iratkozzon fel az Agrofórum hírlevélre!

A feliratkozást követően a rendszer egy megerősítő emailt fog küldeni a megadott email címre. Ha nem érkezne meg a levél, kérjük nézze meg a spam vagy Gmail esetén a Promóciók és az Összes levél mappát.

Kerti feladatlista őszre a STIHL szakértőitől

2020. szeptember 30. 04:36

A STIHL szakértői összegyűjtötték azt a hét kerti feladatot, amit mindenképpen el kell végeznünk még a fagyok beköszönte előtt.

Megjelent a Fa Book frissített verziója a kirándulószezonra

2020. szeptember 15. 09:50

350 képpel és csaknem 20 erdőtársulással bővítette fahatározó mobilalkalmazását az Országos Erdészeti Egyesület. Az ingyenes applikációban tovább finomodott a felhasználói élmény, teljesen megújult a megszerzett tudást ellenőrző beépített kvízjáték, és jelentősen kibővült a fényképek adatbázisa. Az Egyesület az új verzió kiadása alkalmából nyereményjátékot hirdetett meg a Facebookon, amely az alkalmazás használatára és a beazonosított fákról készített képek posztolására invitálja a természetbarátokat.

Leonardo di Caprio is érdekelt húshelyettesítők piacában

2020. szeptember 10. 13:07

A hamburgerekbe való húspogácsát helyettesítő, növényi alapú pogácsákat gyártó Beyond Meat Sanghajban épít új üzemet. Közben a világszerte csaknem 16 ezer kávézót működtető Starbucks is bejelentette, hogy növényi alapú termékkel bővíti az ázsiai kínálatát. A vegán árucikkek egyik nagy beszállítója egyébként pont a Beyond Meat.

STIHL Gépforgatók nyereményjáték: humor, kreativitás, értékes nyeremények

2020. szeptember 9. 14:30

Hatalmas sikert aratott a STIHL Gépforgatók nyereményjátéka, amelyben a legnagyobb hazai rajongótáborral rendelkező kertészeti gépeket gyártó vállalat új influenszereit kereste.

Pécsről érkezik a gluténérzékenyek "folyékony kenyere"

2019. november 29. 06:38

Két-három év fejlesztés áll a Pécsi Prémium Lager gluténmentes változata mögött, ennyi idő kellett ahhoz, hogy eleget tegyen a rendkívül szigorú ellenőrzési követelményeknek.

Zöld energiával készítik a sört

2020. január 9. 17:03

Az akvizíciónak köszönhetően az Európában gyártott és értékesített sörök előállítását teljes egészében megújuló energiaforrásból fedezik, amihez Spanyolországban és Németországban létesített napelem farmok szolgáltatják az energiát.

Jól teljesítettek hazai sörfőzdék

2019. szeptember 9. 09:02

A hazai sörfőzdék összesített árbevétele meghaladta a 166 milliárd forintot tavaly, az adózott eredményük pedig 4,57 milliárd forintra ugrott.

Kevés a szén-dioxid – bajban a sörgyártók

2020. április 20. 13:03

Az italgyártók a széndioxid ellátás miatt aggódnak. Az etanol üzemek elhalványuló széndioxidkészletei sodorhatják bajba a sör- és üditőitalgyártó vállalatokat.