A Start7 Bonamy Finch elemző cég kilenc rivális márkával mérte össze a Väderstadot. A felmérésben részt vett gazdálkodók 99 százaléka mondta azt, hogy ismeri vagy tökéletesen tisztában van a Väderstad márkával, és túlnyomó többségük pozitívan is vélekedett a svéd gyártóról.
A Väderstad egy Östgötaslättenből származó családi vállalkozás, amely nagy teljesítményű mezőgazdasági gépeket gyárt és értékesít talajelőkészítéshez és vetéshez. A vállalat 1500 alkalmazottal dolgozik, 40 különböző országban. A tavalyi évben a Väderstad forgalma 3,3 milliárd svéd korona volt.
A Väderstad megbízásából a Strat7 Bonamy Finch elemző cég 2020 márciusában végezte el a felmérést, amely Svédország egész terlületére kiterjedt. A gazdálkodókkal folytatott telefonos interjúk során a Väderstadot kilenc másik vállalattal hasonlították össze.
Az eredmény rendkívül pozitív volt, az interjúalanyok körében magas szintű volt mind a Väderstad márka, mind pedig a Väderstad termékprogramjának ismerete, sőt többségük nagyon pozitívan vélekedett a gyártó termékeiről.
– A nagyszámú válaszadót magába foglaló alapos felmérés jól mutatja, hogy mennyire erős a Väderstad márka. A Strat7 Bonamy Finch sok éve végez felméréseket, több száz márka számára, különböző termékkategóriákból a világ minden tájáról, azonban a Väderstad márka Svédországban az egyik legerősebb, amit ez idáig láttunk – mondja Leigh Morris, a Strat7 Bonamy Finch alapítója és stratégiai vezetője .
Bo Stark, aki a skandináv régióért felelős a Väderstadnál, a felmérés eredményeit a svéd piacon végzett több évtizedes munka részének tekinti.
– Ez azon a munkán alapul, amelyet hosszú évek óta végzünk, és amelynek középpontjában vevőink és értékeink állnak. Mi mindig közel vagyunk és szorosan együttműködünk gazdáinkkal és kereskedőinkkel. A területen dolgozó munkatársaink nagyon tájékozottak és mindig készségesek, különösen a vegetációs időszakban – mondja.