Életmód

A vártnál jobban teljesített a Corona sör gyártója

Agrofórum Online

Remek számokat produkált a negyedévben a Constellation Brands, amelynek egyik legfőbb márkája a Corona sör.

Az alkoholos italokat gyártó vállalat a negyedévben 2,3 dolláros egy részvényre jutó profitot könyvelt el, ami 29 centtel haladja meg a Wall Street-i elemzők által közzétett prognózist. A vállalat menedzsmentje kiemelte, hogy a mexikói sörüzemében gyártókapacitása ismét a pandémia előtti szinten van. A vállalat ezenkívül bejelentette az Empathy Wines bortermelő akvizícióját is – hívta fel a figyelmet az Equilor Befektetési Zrt.. A gyorsjelentés hatására 6,3 százalékot emelkedett a részvények árfolyama.

A Constellation Brands, Inc. sör, bor és szeszes italok előállítója és nemzetközi forgalmazója. Főbb piacoknak az Egyesült Államok, Kanada, Mexikó, Új-Zéland és Olaszország számít a cég szempontjából. Számos márkát árusítanak, import és kézműves sörökkel is foglalkoznak. Főbb brandnek számít a Corona Extra, a Corona Light, a Modelo Especial, a Local Buzz, a Victoria, a Kim Crawford, a Meiomi, a Casa Noble Tequila és a Svedka Vodka is. Bortermeléssel és forgalmazással az asztali boroktól kezdve, a pezsgőn át egészen a desszertborokig foglalkoznak.

Agrofórum Hírlevél
Iratkozzon fel az Agrofórum hírlevélre!

A feliratkozást követően a rendszer egy megerősítő emailt fog küldeni a megadott email címre. Ha nem érkezne meg a levél, kérjük nézze meg a spam vagy Gmail esetén a Promóciók és az Összes levél mappát.

Kerti feladatlista őszre a STIHL szakértőitől

2020. szeptember 30. 04:36

A STIHL szakértői összegyűjtötték azt a hét kerti feladatot, amit mindenképpen el kell végeznünk még a fagyok beköszönte előtt.

Megjelent a Fa Book frissített verziója a kirándulószezonra

2020. szeptember 15. 09:50

350 képpel és csaknem 20 erdőtársulással bővítette fahatározó mobilalkalmazását az Országos Erdészeti Egyesület. Az ingyenes applikációban tovább finomodott a felhasználói élmény, teljesen megújult a megszerzett tudást ellenőrző beépített kvízjáték, és jelentősen kibővült a fényképek adatbázisa. Az Egyesület az új verzió kiadása alkalmából nyereményjátékot hirdetett meg a Facebookon, amely az alkalmazás használatára és a beazonosított fákról készített képek posztolására invitálja a természetbarátokat.

Leonardo di Caprio is érdekelt húshelyettesítők piacában

2020. szeptember 10. 13:07

A hamburgerekbe való húspogácsát helyettesítő, növényi alapú pogácsákat gyártó Beyond Meat Sanghajban épít új üzemet. Közben a világszerte csaknem 16 ezer kávézót működtető Starbucks is bejelentette, hogy növényi alapú termékkel bővíti az ázsiai kínálatát. A vegán árucikkek egyik nagy beszállítója egyébként pont a Beyond Meat.

STIHL Gépforgatók nyereményjáték: humor, kreativitás, értékes nyeremények

2020. szeptember 9. 14:30

Hatalmas sikert aratott a STIHL Gépforgatók nyereményjátéka, amelyben a legnagyobb hazai rajongótáborral rendelkező kertészeti gépeket gyártó vállalat új influenszereit kereste.

Erős évet zárt a Heineken

2020. február 13. 09:03

Az árbevétel 5,6 százalékkal lett magasabb, míg az elemzők 5,1 százalékot becsültek. 2019-ben 2,8 milliárd dollárt tett ki a vállalat jövedelme.

Kevés a szén-dioxid – bajban a sörgyártók

2020. április 20. 13:03

Az italgyártók a széndioxid ellátás miatt aggódnak. Az etanol üzemek elhalványuló széndioxidkészletei sodorhatják bajba a sör- és üditőitalgyártó vállalatokat.

Hatalmas bővítésbe kezd a Borsodi Sörgyár - Több árpára lesz szükségük?

2018. december 3. 06:29

A Borsodi Sörgyár Kft. értékesítése az idén a piaci átlag felett bővült, árbevétele, várhatóan a tavalyihoz hasonlóan, 10 százalékkal emelkedik.

Erre nem fognak koccintani a söripar befektetői

2020. április 15. 09:17

A világ legnagyobb sörgyártó vállalata a koronavírus járványra való tekintettel a korábbi 1 eurós osztalékjavaslatát 50 centre módosította.