Vedd elő a kamerádat vagy okostelefonodat, izzítsd be kedvenc STIHL kerti eszközödet, készíts kreatív videót és küldd be a vállalat Facebook oldalára! Csupán ennyi szükséges ahhoz, hogy Te legyél a STIHL legújabb influenszere.
Forgass, nyerj, válj ismertté!
Július elsején indította STIHL Gépforgatók című nyereményjátékát az Andreas STIHL Kft. a Facebook oldalán azzal a céllal, hogy egyrészről bemutassa fogyasztói használat közben innovatív kerti eszközeit, másrészről pedig megtalálja azokat a hiteles, hétköznapi felhasználóit, akik akár a későbbiekben a vállalat mikro influenszerei is lehetnek. A legjobb hat videó készítői értékes nyereményekkel gazdagodhatnak és ismertté válhatnak a legnagyobb közösségi média felületein.
A piacvezetők között számon tartott, hatalmas rajongótáborral rendelkező kerti eszközöket gyártó vállalat nyereményjátékában minden 18 éven felüli STIHL-felhasználó részt vehet, aki július 31-ig a STIHL központi Facebook oldalán privát üzenetben elküldi az általa készített legalább 30, maximum 90 másodperc hosszú videóját.
„A feladat rendkívül egyszerű: a játékos kedvű felhasználóinknak egy tetszőlegesen választott STIHL kerti eszköz valamelyik tulajdonságát, előnyét, technikai információját vagy működését kell bemutatniuk videójukban. Kifejezetten értékeljük az egyéni stílust, a kreatív, de informatív megközelítéseket is”
– mondja Szentesi Levente, a STIHL marketingigazgatója, hozzátéve, a felvételek kiértékelését követően hat nyertest választanak ki, akik egy-egy AI rendszerű STIHL akkumulátoros géppel gazdagodnak majd. A győztes videók egyaránt láthatóak lesznek a vállalat Facebook, Instagram oldalán, valamint a Youtube csatornáján is.
Inspirálódj a STIHL Youtube csatornájáról!
A STIHL-rajongók inspirálása érdekében a STIHL elkészített három mintavideót is, melyek már megtekinthetők a STIHL Youtube csatornáján. Ezekben egyszerű, közérthető módon mutatnak be egy STIHL RMA 339 akkumulátoros fűnyírót, egy STIHL FS 38 motoros szegélynyírót és egy STIHL HSA 56 akkumulátoros sövénynyírót.