Életmód

Szervezetátalakítás előtt a Coca-Cola

Kép: Pexels

Az üdítőitalgyártó vállalat reorganizációs tervet jelentett be nemrég, melynek keretében az eddigi 17 üzletágból 9-et alakítanak ki.

Az átalakítás következtében több munkahely is megszűnne a vállalatnál. Az italgyártó vállalat 4 ezer munkavállalónak tervez kilépési juttatási csomagot ajánlani – hívta fel a figyelmet az Equilor Befektetési Zrt. A hír bejelentésének napján 3,3 százalékot emelkedett a Coca-Cola részvények árfolyama.

A Coca-Cola Company a világ egyik vezető alkoholmentes italok gyártásával és forgalmazásával foglalkozó vállalata. A tevékenység főként két terület köré szerveződik, az italok értékesítésére és a palackozására. Az üdítőket, koncentrátumokat, szirupokat, gyümölcsleveket, teaalapú italokat különböző márkanevekkel forgalmazzák, ilyen többek között a Coca-Cola, a Fanta, a Sprite, a Minute Maid vagy a Nestea. 2019 végén a csoportnak világszerte több mint 137 gyártási bázisa működött. A nettó árbevétel 68,6 százaléka nem az Egyesült Államokból származott, összesen 86 200 alkalmazottat foglalkoztatott a Coca-Cola.

A Coca-Cola Magyarország 13 márkát, 94 különböző terméket kínál 201 különböző kiszerelésben, 18 méretben. A vállalat üdítőital-portfóliójának közel fele cukor- és kalóriamentes, illetve alacsony cukortartalmú. A Coca-Cola vállalatcsoport palackozó partnerét, a Dunaharasztiban működő Coca-Cola HBC Magyarországot beleértve, összesen mintegy 120 milliárd forintot ruházott be Magyarországon, ezzel az egyik legjelentősebb magyar élelmiszer-feldolgozónak számít: termékeit 26 országba exportálja, beszállítóival együtt 13 ezer munkavállalót foglalkoztat.

Agrofórum Hírlevél
Iratkozzon fel az Agrofórum hírlevélre!

A feliratkozást követően a rendszer egy megerősítő emailt fog küldeni a megadott email címre. Ha nem érkezne meg a levél, kérjük nézze meg a spam vagy Gmail esetén a Promóciók és az Összes levél mappát.

Kerti feladatlista őszre a STIHL szakértőitől

2020. szeptember 30. 04:36

A STIHL szakértői összegyűjtötték azt a hét kerti feladatot, amit mindenképpen el kell végeznünk még a fagyok beköszönte előtt.

Megjelent a Fa Book frissített verziója a kirándulószezonra

2020. szeptember 15. 09:50

350 képpel és csaknem 20 erdőtársulással bővítette fahatározó mobilalkalmazását az Országos Erdészeti Egyesület. Az ingyenes applikációban tovább finomodott a felhasználói élmény, teljesen megújult a megszerzett tudást ellenőrző beépített kvízjáték, és jelentősen kibővült a fényképek adatbázisa. Az Egyesület az új verzió kiadása alkalmából nyereményjátékot hirdetett meg a Facebookon, amely az alkalmazás használatára és a beazonosított fákról készített képek posztolására invitálja a természetbarátokat.

Leonardo di Caprio is érdekelt húshelyettesítők piacában

2020. szeptember 10. 13:07

A hamburgerekbe való húspogácsát helyettesítő, növényi alapú pogácsákat gyártó Beyond Meat Sanghajban épít új üzemet. Közben a világszerte csaknem 16 ezer kávézót működtető Starbucks is bejelentette, hogy növényi alapú termékkel bővíti az ázsiai kínálatát. A vegán árucikkek egyik nagy beszállítója egyébként pont a Beyond Meat.

STIHL Gépforgatók nyereményjáték: humor, kreativitás, értékes nyeremények

2020. szeptember 9. 14:30

Hatalmas sikert aratott a STIHL Gépforgatók nyereményjátéka, amelyben a legnagyobb hazai rajongótáborral rendelkező kertészeti gépeket gyártó vállalat új influenszereit kereste.

24. Tiszántúli Növényvédelmi Fórum - előtérben az új károsítók és a precíziós növényvédelem

2019. október 19. 08:37

Minden évben újabb és újabb károsítók, állati kártevők és korábban nem tapasztalt betegségek jelennek meg, ami nagy kihívás elé állítja a növényvédelmet.

Kevesebb a bírság a tavaszi élelmiszerellenőrzésnél

2019. április 16. 09:33

A tavalyihoz képest csökkent a forgalomból kivont élelmiszertételek aránya is: a megvizsgált 9.994 hazai és külföldi tételből 173 esetében (1,7%) volt szükség erre az intézkedésre.

Komoly hatással van a koronavírus a fogyasztói szokásokra

2020. május 6. 08:46

Az online vásárlások gyakorisága megnő, a munkahelyi és így a pénzügyi bizonytalanságok fokozódnak, illetve a nemzetközi utazások minimalizálódnak.

750 család karácsonyát teszi szebbé a Lidl Adventi Meglepetés kampánya

2019. december 21. 05:51

A Lidl Magyarország szívügyének tekinti a társadalmi felelősségvállalást, ezért kiemelten fontos számára a magyar családok támogatása, a rászorulók segítése.