COVID-Agrár

CNH Industrial: magas színvonal a COVID-19 helyzetben is

A CNH Industrial műszaki és alkatrész szolgáltatások üzletága, illetve a Case IH, a STEYR és a New Holland Agriculture vállalati márkák további lépéseket tesznek a gépkereskedők és az ügyfelek magas kiszolgálási szintjének biztosítása érdekében a COVID-19 helyzetben.

A CNH Industrial műszaki és alkatrész ellátás részlege, a CNH Industrial, valamint a Case IH, a STEYR és a New Holland Agriculture márkákkal együtt biztosítják az egész világon a mezőgazdasági gépekhez szükséges alkatrészeket, a műszaki támogatást és a kiváló szerviz szolgáltatásokat. Tájékoztatjuk, hogy a munkaerő védelme érdekében a következő szükséges intézkedéseket vezetjük be a járvány ideje alatt.

Mi a CNH Industrial műszaki és alkatrész üzletága, a jelenlegi helyzetben minden eddiginél keményebben dolgozunk annak érdekében, hogy a jelenleg folyamatos alkatrész-előállítás továbbra is folyamatos maradjon. Fő célkitűzésünk: a gépkereskedők támogatása és a gazdák igényeinek kiszolgálása, valamint kiemelten fontos számunkra az összes érintett személy egészsége és biztonsága. Ezt szem előtt tartva ezúton is szeretnénk megerősíteni a következő kulcsfontosságú üzeneteket:

– Az európai alkatrész-raktárak a szokásos módon üzemelnek, tiszteletben tartva az összes állami egészségvédelmi és biztonsági irányelvet.

– A szállítás a legtöbb esetben folyamatos, késedelmek nélkül zajlik a normál szállítási határidőkhöz képest. Európában a megnövekedett légi árufuvarozások száma is biztosítja a rövid átfutási időket.

– A hivatalos forgalmazók alkatrészellátási részlegei, valamint az alkatrész-értékesítési vezetők az összes európai telephelyen úgy alakítják ki a munkafolyamatokat, hogy az eddig megszokott színvonalú szolgáltatás biztosítása mellett, megóvják valamennyi alkalmazott egészségét és garantálják a biztonságos munkakörülményeket.

– Az európai hivatalos forgalmazók telephelyei nyitva tartanak, a munkatársak telefonon is elérhetők, így az ügyfelek minden eseten megkapják a tájékoztatást az alkatrész igényeiket illetően, hogy a mezőgazdasági munkák a szezonban zavartalanul haladjanak.

– A műszaki támogató csapataink távmunkában dolgoznak, de teljes mértékben támogatják a dealereinket és az ügyfeleket, különösen mivel az egész európai régióban most kezdődik a szezon.

Ami a szerviz szolgáltatást illeti, a CNH Industrial műszaki üzletága számára rendkívül fontos a csapat egészsége és biztonsága, és kész helyszíni segítséget nyújtani a hivatalos márkaszervizeknek és az ügyfeleknek, tiszteletben tartva az egyes országok vonatkozó nemzeti irányelveit.

A műszaki oktató központokba való belépés jelenleg felfüggesztésre került, azonban az online tanfolyamokhoz a hivatalos javítóműhelyek szerviz technikusai távolról is hozzáférhetnek. Virtuális képzéseket is szervezünk annak érdekében, hogy a márkaképviselők szervizes munkatársai teljes körű tájékoztatást kapjanak a termékek technikai fejlesztéseiről. A szükséges képzéseket a Tréning WebAkadémia felületen keresztül juttatjuk el a márkaszerviz hálózatokba.

Fontosnak tartjuk újra kihangsúlyozni, hogy jelenleg a fő prioritás mindannyiunk – köztük az alkalmazottak, a dealer partnereink és az ügyfelek – egészsége és biztonsága, a már megszokott, magas szolgáltatási színvonal fenntartása mellett.

A CNH Industrial műszaki és alkatrész szolgáltatások üzletága ezúton is köszönetet mond a hivatalos forgalmazóknak és ügyfeleinek a mostani kritikus időszakban tanúsított folyamatos együttműködésért. Amit ma megteszünk, az valódi változást eredményez holnap.

A CNH Industrial műszaki és alkatrész szolgáltatások üzletága által kiadott sajtóközleményét a koronavírus járvány okozta helyzet kapcsán megnyithatja, illetve letöltheti PDF formátumban is!

 

Agrofórum Hírlevél
Iratkozzon fel az Agrofórum hírlevélre!

A feliratkozást követően a rendszer egy megerősítő emailt fog küldeni a megadott email címre. Ha nem érkezne meg a levél, kérjük nézze meg a spam vagy Gmail esetén a Promóciók és az Összes levél mappát.

A KITE Zrt. kiemelt óvintézkedések alkalmazása mellett működik

2020. szeptember 29. 04:36

A KITE Zrt. a jelen járványügyi helyzetben is folyamatosan működik tovább.

A belga burgonyaipar a koronavírus következményeivel küzd

2020. szeptember 28. 15:47

A sült krumpli országában, Belgiumban a koronaválság rányomta bélyegét az egyik kiemelten fontos élelmiszeripari szegmensre, a burgonyaiparra.

A COVID-19 hatása az európai traktorpiacra

2020. szeptember 23. 08:04

A mezőgazdasági traktor eladás a tavalyi évhez viszonyítva 12,08%-kal csökkent az első félévben.

A KITE is szigorít a koronavírus-járvány miatt

2020. szeptember 4. 17:01

A KITE Zrt. Operatív Törzse az elmúlt napok fokozottan emelkedő koronavírusos megbetegedéseinek esetszámai, valamint egy központi kollégájuk közvetlen érintettsége miatt újabb korlátozó intézkedések bevezetéséről határozott.

CLAAS ORIGINAL – Garancia a sikerre

2018. július 12. 07:24

A CLAAS név garancia a kiváló minőségre. Az ORIGINAL CLAAS alkatrészek tervezése során folyamatosan arra törekszik a gyártó, hogy a tervezőasztalon konstruált alkatrész a gyakorlatban is probléma nélkül ellássa feladatát.

Csökkentek a Rába értékesítései a mezőgazdasági szegmensben

2019. november 14. 16:47

A mezőgazdasági szegmenset illetően a Rába termékei iránti kereslet nem érte el a 2018 I-III. negyedéves szintet, a kereslet csökkenés 16,0 százalékot ért el.

Austro Diesel: fennakadások nélkül még a nehéz időkben is

2020. április 9. 14:25

Az Austro Diesel jelentős készletet halmozott fel elsődlegesen alkatrészekből.

CLAAS REMAN Program

2018. szeptember 20. 13:38

A CLAAS ebben a felgyorsult világban is igyekszik megoldást kínálni azon partnerei számára is akik adott esetben egy idősebb gépet üzemeltetnek. REMAN programjával olyan lehetőséget biztosít, mely továbbra is megbízhatóságot és költséghatékonyságot kölcsönöz az idősebb szériáknak is.