Szőlő-Bor

Az alkoholos italgyártásról tart konferenciát a NAK

Agrofórum Online

A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara idén ősszel rendezvénysorozatot indított élelmiszeripari vállalatok részére. Az ötödik alkalom középpontjában az alkoholos italgyártás lesz.

A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara idén ősszel rendezvénysorozatot indított élelmiszeripari vállalatok részére. Az ötödik alkalom középpontjában az alkoholos italgyártás lesz.

A NAK által szervezett „Élelmiszeripari körkép 2016 – Alkoholos italgyártás” című rendezvény 2016. november 22-én, kedden, 10 órakor lesz az Öbölház Rendezvényközpontban (1117 Budapest, Kopaszi gát 2.).

A parkolás költsége egész napra bruttó 600 forint.

Program
10.00 – Köszöntő; Éder Tamás, élelmiszeriparért felelős alelnök, NAK
10.10 – Szeszpiaci kitekintés (Halász Róbert, Magyar Szeszipari Szövetség)
10.30 – Az alkoholos italokra vonatkozó jelölések (Dull Péter, FM)
10.50 – Élelmiszeripari és borászati támogatások: VP, GINOP (Varga László, NAK)
11.10 – A NAK Élelmiszeripari Igazgatóságának munkája (Keleti Marcell, NAK)
11.20 – Kérdések-válaszok
11.30 – KÁVÉSZÜNET
11.50 – A termékpálya marketing lehetőségei (AMC)
12.10 – Munkaerőpiaci helyzet (Dr. Simon Attila, munkaerőpiacért felelős helyettes államtitkár NGM)
12.30 – A jövedéki törvény változásával kapcsolatos információk, felmerülő problémák (Pécseliné Vrabecz Ágnes, NAV)
12.50 – A magyar szőlő-bor ágazat 2016. évének értékelése (Dr. Brazsil Dávid, HNT)
13.10 – Hamisítások, visszaélések a szeszipari ágazatban (Almási Gyula, NAV)
13.30 – Kérdések- válaszok
13.50. – Ebéd

A részletes program és meghívó IDE kattintva érhető el. A részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött, regisztrálni IDE kattintva lehet.

A rendezvénysorozat következő témája:
November 29.: Tejfeldolgozás

(NAK)

Agrofórum Hírlevél
Iratkozzon fel az Agrofórum hírlevélre!

A feliratkozást követően a rendszer egy megerősítő emailt fog küldeni a megadott email címre. Ha nem érkezne meg a levél, kérjük nézze meg a spam vagy Gmail esetén a Promóciók és az Összes levél mappát.

A Napa-völgy szőlővidéke is lángokban áll Kaliforniában

2020. szeptember 30. 08:18

Az amerikai médiában közvetített riportok tanúsága szerint többen azon gondolkodnak, hogy végleg elköltöznek a vidékről.

Jó minőségű szőlőre számítanak Szekszárdon

2020. szeptember 27. 14:17

Sok lehetőség rejlik az idei szőlőben, könnyedebb és testes vörösborokat is lehet készíteni belőlük.

Még mindig a Lidl a legnagyobb hazai borexportőr - taroltak a saját márkás borok

2020. szeptember 17. 13:52

Egy Champion, három arany és három ezüst díjat nyert a Lidl Magyarország a 21. VinAgora Nemzetközi Borversenyen. Az áruházlánc a 2019-es gazdasági évben több mint 23,7 millió palack bort értékesített a hazai és külpiacokon egyaránt, mellyel megőrizte, sőt tovább növelte piaci részesedését, így a teljes magyar palackos borexport közel 30 százalékát tudhatja magáénak.

Már elérhető a magyar bor hivatalos közösségimédia-oldala

2020. szeptember 15. 08:17

Megszületett a hivatalos Facebook és Instagram oldal Wines of Hungary - Personally név alatt.

A franciák elvből nem isznak amerikai bort

2018. december 2. 06:49

Az olasz, francia, spanyol, és portugál emberek büszkék a boraikra, és nem óhajtanak kaliforniait inni, bármilyen jó szőlő is terem odaát. Ennek tehát semmi köze a vámtarifákhoz.

Nehéz a kárpátaljai borász dolga, de lehetne rosszabb is

2019. október 5. 08:33

Székely pálinkák, vajdasági fűszerpaprika, felvidéki lekvárok és kárpátaljai borok... utóbbiról Berecky István kárpátaljai borásszal beszélgettem.

Szőlő-Bor Videó

Folyamatosan csökken a hazai borászatok száma

2018. szeptember 27. 07:20

Az elmúlt három évben folyamatosan csökken a szőlőbor készítéssel foglalkozó magyar cégek száma, ezzel párhuzamosan a szektor árbevétele évről-évre emelkedett.

Dunai Bernadett: a borfogyasztási trendek alapján a minőségi borok egyre inkább előtérbe kerülnek

2019. január 29. 09:09

Kiemelkedően jó évet zárt a Dubicz Borászat 2018-ban. A pince tavalyi eladási statisztikái összhangban vannak a magyar borászatot jelenleg befolyásoló trendekkel: a minőségi borok egyre inkább előtérbe kerülnek, a fogyasztók nagyobb arányban választják a nívós, díjnyertes termékeket.