COVID-Agrár

Az otthon főzés mellett kampányol a Lidl

Agrofórum Online

A megváltozott helyzetre való tekintettel a Lidl Magyarország felelős vállalatként fontosnak tartja, hogy vásárlóit maximálisan támogassa az új, otthoni életvitel kialakításában, és ennek jegyében elindította #maradjotthonfőzzotthon elnevezésű kampányát.

Egyre többen és többet főznek otthon, amelyet a vállalat teljes mértékben támogatni kíván és amelyhez digitális segítséget is nyújt. A Lidl Konyha több száz ingyenesen elérhető receptvideója segíti a főzéssel eddig csak kacérkodókat és gyakorlott konyhaművészeket egyaránt, és számtalan lehetőséget kínál a kamránkban fellelhető alapanyagok felhasználására. Sőt, arra is lehetőség van, hogy Széll Tamás Michelin-csillagos séftől tanulják el a különféle fortélyokat, mindezt könnyed, szórakoztató formában.

A Lidl Magyarország 2014-ben indította el a Lidl Konyhát azzal a céllal, hogy népszerűsítse, megszerettesse az emberekkel az otthon főzést. Az elmúlt időszak ugyanakkor új kihívások elé állított mindenkit, melynek következtében most még többet főzünk, mint korábban, sőt, olyanok is fakanalat ragadtak, akik eddig inkább csak vendégek voltak a konyhában. Ennek jegyében indította el az áruházlánc a #maradjotthonfőzzotthon elnevezésű kampányát, azzal a nem titkolt céllal, hogy segítséget nyújtson a mindennapos ételkészítésben.

A Lidl Konyha oldalon és a Lidl Magyarország YouTube csatornáján számos videó várja a látogatókat, melynek köszönhetően akár Széll Tamás Michelin-csillagos séffel is együtt főzhetnek. A Lidl séfje jól bevált receptjeivel, tippjeivel, trükkjeivel teszi mindenki számára könnyebbé, színesebbé a otthoni főzést. A séf mellett pedig többek között ismert színészek, énekesek, sportolók is kötényt ragadtak, így aki a főzés mellett szórakozni szeretne, azt is láthatja, ők hogyan boldogulnak a konyhában.

„Fontosnak tartjuk, hogy ebben a helyzetben is támogatást nyújtsunk a mindennapi főzéshez, úgy hogy az ne egy kényszer, hanem mindenki számára elérhető és szerethető legyen. A több száz receptvideóból akár több napra előre is megtervezhető a menü a kamránkban fellelhető alapanyagok felhasználásával, de a következő bevásárlás előtt is hasznát vehetjük, hogy jól átgondolt bevásárlólistát állíthassunk össze.” – emelte ki Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.

A videókon keresztül a vállalat digitális segítséget nyújt vásárlóinak és lépésről lépésre mutatja be az egyes ételek elkészítését, amit a saját konyhájában bárki megvalósíthat. Legyen szó akár egy gyors ebédről vagy közös, hétvégi családi főzésről, mindenki megtalálhatja a számára legmegfelelőbbet.

Agrofórum Hírlevél
Iratkozzon fel az Agrofórum hírlevélre!

A feliratkozást követően a rendszer egy megerősítő emailt fog küldeni a megadott email címre. Ha nem érkezne meg a levél, kérjük nézze meg a spam vagy Gmail esetén a Promóciók és az Összes levél mappát.

A KITE Zrt. kiemelt óvintézkedések alkalmazása mellett működik

2020. szeptember 29. 04:36

A KITE Zrt. a jelen járványügyi helyzetben is folyamatosan működik tovább.

A belga burgonyaipar a koronavírus következményeivel küzd

2020. szeptember 28. 15:47

A sült krumpli országában, Belgiumban a koronaválság rányomta bélyegét az egyik kiemelten fontos élelmiszeripari szegmensre, a burgonyaiparra.

A COVID-19 hatása az európai traktorpiacra

2020. szeptember 23. 08:04

A mezőgazdasági traktor eladás a tavalyi évhez viszonyítva 12,08%-kal csökkent az első félévben.

A KITE is szigorít a koronavírus-járvány miatt

2020. szeptember 4. 17:01

A KITE Zrt. Operatív Törzse az elmúlt napok fokozottan emelkedő koronavírusos megbetegedéseinek esetszámai, valamint egy központi kollégájuk közvetlen érintettsége miatt újabb korlátozó intézkedések bevezetéséről határozott.

A Lidl a legnagyobb magyar borexportőr

2020. április 17. 11:40

A Lidl Magyarország 23,7 millió palack bort értékesített 2019-ben, ezzel pedig megőrizte, sőt tovább növelte piaci részesedését a hazai és külpiaci borértékesítésben egyaránt. Az áruházlánc tovább erősítve vezető borexportőri pozícióját több mint 5 milliárd forint értékben exportált borokat, így már a teljes magyar palackos borexport közel 30 százalékát tudhatja magáénak, míg az itthoni értékesítés rekord szintre ugrott közel 12 millió palack eladásával.

Egyre több magyar palackos bort exportál a Lidl

2019. április 4. 11:17

A vállalat 4,6 milliárd forint értékű export teljesítménye a 17 milliárd forintos teljes hazai palackos borexport mintegy 27 százalékát teszi ki.

11 millió palack: ennyi magyar bort exportált a Lidl tavaly

2019. szeptember 13. 09:21

Hatodik alkalommal rendezte meg a Lidl Magyarország a Lidl Wine Expo Hungaryt, melyet Magyar Levente, a Külgazdasági és Külügyminisztérium miniszterhelyettese nyitott meg. Az Expo célja – a kormányzati törekvésekkel összhangban – a hazai borexport elősegítése, támogatása, ami megoldást jelenthet a hazai borászatok számára is az egyre nehezedő külpiaci értékesítésben.

Idén sem maradhatott el a dinnyeháború - ki a kapzsi?

2019. augusztus 8. 12:51

A Lidl Magyarország a hazai dinnyeszezon közepén felelőtlen, árletörő akciót hirdetett, és a dinnyét olcsó, vevőcsalogató reklámeszköznek tekinti - írja közleményében a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara. A Lidlnek más a véleménye, és a gazdálkodók közül is sokan másképp látják a helyzetet.