Kötelezővé teszi a Starbucks az arcmaszk viselését az amerikai kávézóiban.
A vállalat a járvány lassításának érdekében döntött a lépés mellett. Július 15-től kezdődően lép érvénybe a maszkviselési szabály a vállalat kávézóiban. A Starbucks hozzátette, hogy a drive-through és az elviteles vásárláshoz nem szükséges maszkviselés – hívta fel a figyelmet az Equilor Befektetési Zrt. A hír bejelentésének napján a kereskedés során 0,8 százalékot estek a Starbucks részvények árfolyama.
A The Wall Street Journal június elején még arról számolt be, hogy a kávézóláncokat üzemeltető vállalat tovább csökkenti a dolgozók óraszámait. A amerikai eladásokban érdemi visszapattanást leghamarabb ősztől vár egyébként a vállalat menedzsmentje. Májusban alacsonyabb bérleti díjakat követelt a Starbucks, amely az új típusú koronavírus terjedése miatt került bajba az Egyesült Államokban és a világ több régiójában is. A járvány kitörése után a Starbucks egy időre bezárta a Kínában működő kávézói jelentős részét.
A Starbucks csaknem 16 ezer kávézót működtet Starbucks, Teavana, Seattle’s Best Coffee és Evolution Fresh márkanevek alatt. A cégnek 346 ezer alkalmazottja van.