2019. július 7.
A meggyfogyasztást ösztönző kampány a hétvégén Zamárdiban, a Balaton Sound Fesztiválon is tart, a fesztiválozók két napig kóstoltatják a meggyet.
2019. május 27.
Sikerült megállítani az anyaállomány csökkenését, a vágónyúl termelés mennyiséget pedig tavaly mintegy 8,7 százalékkal növelték az elmúlt évhez képest.
2019. április 13.
Az Európai Friss Kalandok elnevezésű hároméves, 2018-2020 közötti edukációs kampány főként a gyermekeket és a gyermekes családokat ösztönzi a friss zöldség és gyümölcs fogyasztására.
2019. március 26.
Az idén először népszerűsítik kampánnyal a mangalicahús fogyasztását "Egyél jót - a mangalicahús különleges" címmel.
2019. január 28.
A Baromfi Termék Tanács (BTT) államilag támogatott marketingakciót tart szükségesnek a hazai baromfifogyasztás ösztönzésére
2018. december 19.
Baromfifogyasztást népszerűsítő kampányt tart szükségesnek a hazai piacon a BTT. A szervezet elnöksége a közelmúltban úgy határozott, hogy ez ügyben az Agrárminisztériumhoz és az Agrármarketing Centrumhoz fordul.
2018. december 12.
Az akció során minden eddiginél több, összesen 165 756 gyermek kapott mézes kenyeret, ajándék tasakos mézet és kifestő füzetet a helyi méhészektől ismeretterjesztő foglalkozás keretében.
2018. december 6.
A rendszeres almafogyasztás immunstimuláló hatású és segíti a szellemi frissességet, mérsékli a fáradékonyságot, a stressz hatásait, a látásromlást, a fogak romlását.
2018. október 23.
Az Európai Bizottság 172,5 millió euróval (mintegy 55,2 milliárd forint) finanszírozza az uniós agrár-élelmiszeripari termékek népszerűsítését Európában és világszerte – közölte az uniós bizottság.