2018. október 18.
A NAK egy brüsszeli kezdeményezésű, uniós forrásból finanszírozott kampánnyal igyekszik elsősorban a gyerekek körében a lehető legszélesebb körben népszerűsíteni a zöldségeket és a gyümölcsöket.
2018. március 28.
Ha a jelenlegi napi fogyasztást 460 grammra sikerülne emelni, az önmagában 730 ezer tonna termelésbővítésre és több mint 100 milliárd forint új érték előállításra adna lehetőséget a magyar gazdáknak.
2017. november 10.
A Magyar Dinnyetermelők Egyesülete online kérdőíves felmérést végez a termelők és a fogyasztók körében a 2017-es dinnyeszezonról.
2017. augusztus 22.
Szerkezetátalakítást és technológiai fejlesztéseket javasol a magyar alma versenyképességének megőrzésére a NAK, október közepétől pedig almafogyasztást népszerűsítő kampányt indít.