2019. december 9.
Az EU szabványnak megfelelő, feljavított ketreces tojástermelő technológia gazdaságosabb, valamint állategészségügyi szempontból a tyúkoknak is kedvezőbb.
2019. október 15.
A kampány során minél szélesebb körhöz juttatják el a tojástermeléssel- és fogyasztással összefüggő hiteles adatokat és információkat.
2019. április 18.
A Tesco számára fontos, hogy a jó ár-érték ajánlat mellett olyan termékeket tudjon kínálni a vásárlóknak, amelyek fenntartható és etikusan működő vállalkozásoktól származnak, szem előtt tartva a baromfi állatjóléti szempontokat.
2018. december 27.
Egyéves időszak áll rendelkezésre legalább hét különböző tagállamból a támogató aláírások összegyűjtésére, az EB pedig eldöntheti, hogy helyt ad-e vagy elutasítja azt.
2018. október 1.
Indokolatlan piackorlátozó lépéseket kívánnak tenni azok az áruházláncok, amelyek ki akarják zárni bolthálózataikból a ketreces tojástermelést folytató agrárvállalkozásokat.
2018. január 23.
A SPAR Ausztria csoporthoz tartozó szlovén, horvát, olasz és magyar szervezetek legkésőbb 2025-től nem árulnak majd ketreces tartásból származó tojásokat.