A John Deere bemutatta a 9R, 9T és 9RX traktorok fejlesztett, 2019-es változatait. Első alkalommal ajánlanak 3,05 méter nyomtávú 9470RX, 9520RX, 9570RX és 9620RX szériájú gumihevederes traktorokat 76,2 cm és 91,4 cm hevederszélességgel.
Az extra széles felfekvés különösen előnyös azoknak, akik művelőutas gazdálkodást (CTF) folytatnak, illetve akik lejtős területen gazdálkodnak – mondta Tiffany Turner a cég nagyteljesítményű traktorokért felelős márkamenedzsere. Hozzátette: a széles felfekvésű változatok napi karbantartása és tisztítása is könnyebb.
Azoknak, akik a John Deere 9RX típushoz hárompont függesztő berendezést is szeretnének, a keskenyebb (2,21 méter) nyomtávú ,76,2 cm hevederszélességű változatot kell választani, mivel a 3,05 méter széles változat nem szerelhető fel függesztő berendezéssel.
Azok számára, akik a munkagép üzemeltetéshez folyamatos hidraulikus hajtást igényelnek, a cég opcióként ajánlja a Hydraulic Intelligent Power Management (IPM™) rendszerét, ami gyárilag és a felhasználónál egyaránt beszerelhető. A Hydraulic IPM rendszert azok számára tervezték, akik magszállító kocsival ellátott vetőkultivátort kívánnak üzemeltetni. A rendszer 25 LE extra teljesítményt biztosít az 5-18 fokozatban, illetve 50 LE teljesítményt az 1-4 fokozatban a nehéz körülmények között fellépő terhelés leküzdéséhez.
A kettős szivattyús szelektív szabályozó berendezés nyolc SCV (suction control valve – szívást szabályozó szelep) szeleppel rendelkezik, amelyekből három 1,9 cm és öt 1,3 cm méretű. A nagyobb méretű szelepek képesek 26,5 liter/perc olajáramot biztosítani a magszállító kocsi ventillátorának működéséhez. A nagyobb hidraulikus teljesítmény meggyorsítja a nagyméretű vetőegység emelését és süllyesztését.
A Hydrulic IPM rendszer kompatibilis a 2015-ös John Deere 9620R és a 2016-os 9620RX traktorokkal is. Működtetéséhez 435 liter/perc szállítási teljesítményű kettős szivattyú szükséges, viszont nem teszi lehetővé hárompont függesztő berendezés alkalmazását.
A 2019-es John Deere 9R, 9RT and 9RX traktorok gyárilag beépített Generation 4 CommandCenter™ 18-1 szoftverrel rendelkeznek. A CommandCenter AutoTrac™ aktiválása a MY 2019 módosítással történik és gépspecifikus AutoTrac funkciót eredményez az integrált Gen 4 Command Centeren. A korábbi Command Center Premium Activation nem használható, helyettesítése a 4600 CommandCenter Premium Activation 3.0 vagy a 4600 CommandCenter Automation 1.0 rendszerrel lehetséges.
Az AutoTrac kormányzási rendszer az új traktorokon alap felszereltség, mivel ez a rendszer csökkenti a kezelői hibát, hajtóanyag-megtakarítást eredményez, valamint csökkenti a műveleti átfedéseket, és ezáltal növeli a területteljesítményt.