A módszer nagy előnye, hogy az érdeklődők az utazás okozta időveszteség és költségek nélkül akár a saját otthonukból vagy irodájukból információhoz juthatnak.
2015. január 21-én és 22-én kerül sor az első Gazdag Gazda Webkonferenciára és ezzel együtt az első internetes konferenciára a magyar gazdák körében. Ez egy olyan esemény lesz majd, ahol a résztvevők a számítógép előtt ülve a monitoron követhetik az előadók prezentációját, de akár kérdezhetnek is tőlük. A módszer nagy előnye, hogy az érdeklődők az utazás okozta időveszteség és költségek nélkül akár a saját otthonukból vagy irodájukból információhoz juthatnak. Így azok is lehetőséget kapnak arra, hogy fejlesszék magukat és gazdaságuk lépést tartson a fejlődéssel, akik másképp nem jutnának el fontos információs börzékre.
A mostani rendezvény arról szól majd, hogyan hozhat létre bárki önállóan és ingyenesen egy olyan egyszerű weboldalt, ahol bemutathatja gazdaságát és termékeit, valamint hogyan tudja azt marketingeszközök segítségével úgy működtetni, hogy az pénzt is termeljen a számára. Ezen túl a gazdák megismerkedhetnek a sikeres online kereskedelem fortélyaival is. Az előadások a leglényegesebb információkat taglalják olyan gyakorlati példákon és tippeken keresztül, amelyek azonnal hasznosíthatók a gazdák mindennapi munkája során.
A videó-konferencián való részvételhez semmilyen előképzettség nem szükséges, csak számítógép, esetleg fülhallgató és internet kell hozzá, na meg nyitottság kell az új és modern tudás elsajátítására.
Az eseményre 2015. január 20-a éjfélig lehet jelentkezni a www.magro.hu/webkonferencia oldalon, ahol további fontos információ megtalálható.
A Gazdag Gazda Webkonferencia szervezője a Magro.hu mezőgazdasági piactér
A Magro.hu-ról: A Magro.hu egy speciálisan a mezőgazdaságra tervezett online piactér, amely gabonafélék, egyéb szántóföldi- és takarmánynövények, állatok, zöldség-gyümölcs és mezőgazdasági gépek nagy tételben történő kereskedelmét segíti. A piactér lényege, hogy aggregálja a keresletet és a kínálatot, különlegessége pedig, hogy automatizálja az adásvételt, és 100% fizetési garanciát nyújt a kereskedéshez. A Magro.hu piacteret havonta átlagosan 55.000 őstermelő, családi gazdaság, kereskedő, feldolgozó és gyártó keresi fel, és 7600 regisztrált tagja van. A rendszerben az elmúlt két évben 3,5 millió tonna gabona fordult meg, több mint 1 millió tonna zöldséget-gyümölcsöt és 50 ezer darab haszonállatot kínáltak eladásra és megvételre. A piactér kiegészítő tevékenységei közé tartoznak a gazdák internetes ismereteinek bővítése, és az online marketing tudás elterjesztése az agráriumban.