Szőlő-Bor

Testes francia borüzlet a láthatáron

Agrofórum Online

Az InVivo Wine exkluzív tárgyalásokba kezdett a Vinadeis részvényeseivel a dél-franciaországi székhelyű borászati cégcsoport irányításának átvételéről annak érdekében, hogy növeljék a nemzetközi jelenlétüket.

Az átvétel új lépés lehet az InVivo francia mezőgazdasági szövetkezeti csoport borpiaci terjeszkedésében, amely 2015-ben kezdődött. Az InVivo Wine, a francia InVivo szövetkezeti csoport részét képezi, amely jelentős piaci szereplő a gabonafélék piacán, és már 10 százalékos részesedéssel rendelkezik a Vinadeisban.

„A többségi részesedés megszerzése vezető borászati szolgáltatót hozna létre Franciaországban és külföldön, lehetővé téve a termelési eszközök és a kereskedelmi forgalmazási csatornák egyesítését, és tovább növelve a két cégcsoport márkáinak erejét” – írta az InVivo Wine közleményében.

A Vinadeis jelenlegi tulajdonosai a Les Vignobles de Vendéole és a Val d’Orbieu szövetkezetek.

Az InVivonak tavaly 225 millió euró, nagyjából 79,5 milliárd forintnyi árbevétele volt, 25 ezer hektár szőlőültetvényen dolgoznak. Ezek a területek Franciaország délnyugati részén találhatók, termékeiket Nyugat-Európában, Észak-Amerikában, Ázsiában és Dél-Afrikában értékesítik.

A Vinadeisnek Franciaország déli részén 15 ezer hektárnyi szőlőültetvénye van, főbb bormárkáik a Les Cuvée Mythique, a Bonne Nouvelle, a Brise de France és a Le Val.

Agrofórum Hírlevél
Iratkozzon fel az Agrofórum hírlevélre!

A feliratkozást követően a rendszer egy megerősítő emailt fog küldeni a megadott email címre. Ha nem érkezne meg a levél, kérjük nézze meg a spam vagy Gmail esetén a Promóciók és az Összes levél mappát.

A Napa-völgy szőlővidéke is lángokban áll Kaliforniában

2020. szeptember 30. 08:18

Az amerikai médiában közvetített riportok tanúsága szerint többen azon gondolkodnak, hogy végleg elköltöznek a vidékről.

Jó minőségű szőlőre számítanak Szekszárdon

2020. szeptember 27. 14:17

Sok lehetőség rejlik az idei szőlőben, könnyedebb és testes vörösborokat is lehet készíteni belőlük.

Még mindig a Lidl a legnagyobb hazai borexportőr - taroltak a saját márkás borok

2020. szeptember 17. 13:52

Egy Champion, három arany és három ezüst díjat nyert a Lidl Magyarország a 21. VinAgora Nemzetközi Borversenyen. Az áruházlánc a 2019-es gazdasági évben több mint 23,7 millió palack bort értékesített a hazai és külpiacokon egyaránt, mellyel megőrizte, sőt tovább növelte piaci részesedését, így a teljes magyar palackos borexport közel 30 százalékát tudhatja magáénak.

Már elérhető a magyar bor hivatalos közösségimédia-oldala

2020. szeptember 15. 08:17

Megszületett a hivatalos Facebook és Instagram oldal Wines of Hungary - Personally név alatt.

Már elérhető a magyar bor hivatalos közösségimédia-oldala

2020. szeptember 15. 08:17

Megszületett a hivatalos Facebook és Instagram oldal Wines of Hungary - Personally név alatt.

Dunai Bernadett: a borfogyasztási trendek alapján a minőségi borok egyre inkább előtérbe kerülnek

2019. január 29. 09:09

Kiemelkedően jó évet zárt a Dubicz Borászat 2018-ban. A pince tavalyi eladási statisztikái összhangban vannak a magyar borászatot jelenleg befolyásoló trendekkel: a minőségi borok egyre inkább előtérbe kerülnek, a fogyasztók nagyobb arányban választják a nívós, díjnyertes termékeket.

Magyar borok értékesítését segítő pályázatok nyílnak

2020. március 6. 10:02

Az elmúlt időszakban a borpiacon tapasztalható nehézségeken a 2019. évi válságkezelő intézkedések - zöldszüret és krízislepárlás - enyhítettek, azonban a magyar borok piaci helyzetének tartós javítása érdekében a borpromóció támogatása is szükséges.

A magyar bortermelés stratégiai terület

2018. július 23. 06:00

A létesítményt úgy alakították ki, hogy a borvidék kisebb pincészetei számára is elérhetővé válnak a legkorszerűbb borászati technológiák.