Agrárközélet

750 család karácsonyát teszi szebbé a Lidl Adventi Meglepetés kampánya

Lidl Magyarország

Bár az év még le sem zárult, a Lidl Magyarország ezidáig rekord összegben, összesen 163 millió forinttal támogatta a rászorulókat, azon belül is elsősorban a hátrányos helyzetű gyermekeket. Legutóbbi, karácsonyi kampányának köszönhetően több mint 3 millió forint értékben, összesen 750 hátrányos helyzetű családnak juttat el tartós élelmiszercsomagokat még az ünnepek előtt, azzal a nem titkolt céllal, hogy a nélkülözők asztalára is kerülhessen ünnepi menü. A Lidl ugyanakkor fontosnak tartja, hogy felelős vállalatként ne csak a karácsony közeledtével, hanem egész évben segítő kezet nyújthasson azoknak, akiknek a legnagyobb szüksége van a támogatásra.

A Lidl Magyarország szívügyének tekinti a társadalmi felelősségvállalást, ezért kiemelten fontos számára a magyar családok támogatása, a rászorulók segítése. Az idén 15. születésnapját ünneplő vállalat éppen ezért nem csak az ünnepek közeledtével tartja fontosnak a karitatív tevékenységet, amelyet jól mutat, hogy idén rekord összegben, összesen 163 millió forint értékben adományozott.

Az áruházlánc társadalmi felelősségvállalási programja során elsősorban a hátrányos helyzetű gyermekekre és családjukra fókuszál és a 2019-es gazdasági évet tekintve eddig összesen 116 millió forint értékben juttatott el számukra többek között ruhaneműket, élelmiszert, háztartási termékeket és eszközöket, technológiai eszközöket, kozmetikumokat, játékokat és egyéb, nem élelmiszer jellegű termékeket. Emellett a vállalat 2019 májusa óta havonta 5 millió forint, vagyis eddig összesen 40 millió forint értékű élelmiszerrel támogatta a Heim Pál Gyermekkórházban fekvő, ápolásra szoruló gyermekek egészséges étkeztetését, amelyet a jövőben is folytatni kíván. A gyermekek mellett a kisállatokra is gondolt a cég és több millió forint értékben járult hozzá a NOÉ Állatotthon Alapítvány cicáinak és kutyusainak élelmezéséhez.

Az adventi, karácsonyi időszak ugyanakkor minden évben kiemelt fontosságú a cég életében. A szeretet ünnepéhez közeledve hasonlóan az elmúlt évekhez a vállalat arra törekedett, hogy minél több hátrányos helyzetű kisgyermeknek és családjuknak tehesse szebbé a karácsonyát. Az idei kampány során a Lidl vásárlói és social média követői egy különleges adventi kalendáriummal (https://lidljatek.hu/advent/) hangolódhatnak rá a karácsonyra. Az ablakok kinyitásával a nyeremények mellett érdekes és humoros tényeket tudhatnak meg a karácsonyról. A naptár azonban nem csak a játékosoknak rejtett meglepetéseket. Az áruházlánc 2019. december 1. és 15. között minden egyes kinyitott ablak után 10 Ft-ot adományozott, melyet végül tartós élelmiszercsomagok formájában adott át a Baptista Szeretetszolgálatnak, akik segítenek abban, hogy még az ünnepek előtt a lehető legjobb helyre kerüljenek a csomagok.

„Vásárlóinktól rendkívül sok pozitív gondolatot, szeretetet kapunk egész évben, és azt látjuk, hogy  örömmel térnek be hozzánk. Fontosnak tartjuk, hogy ebből merítve mi is visszaadhassunk, még pedig azoknak, akiknek a legnagyobb szüksége van a támogatásra. Az Adventi Meglepetés kampányunk eredményeképpen, a játékhoz csatlakozókkal közösen a Lidl Magyarország 3.034.500 Ft értékben 750 család karácsonyi készülődéséhez tud segítséget nyújtani.” – mondta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.

Agrofórum Hírlevél
Iratkozzon fel az Agrofórum hírlevélre!

A feliratkozást követően a rendszer egy megerősítő emailt fog küldeni a megadott email címre. Ha nem érkezne meg a levél, kérjük nézze meg a spam vagy Gmail esetén a Promóciók és az Összes levél mappát.

Sok a poloska? Térkép készül - segíthet!

2020. szeptember 30. 15:09

Térképre kerülhetnek a poloskák, így kiderülhet, hol és mekkora a fertőzöttség Magyarországon.

A nagy termés ellenére marad a moszkvai exportkvóta

2020. szeptember 29. 10:47

A jó betakarítási kilátások ellenére a gabonaexportra vonatkozó nem vámköteles kontingensek mechanizmusa továbbra is relevánsnak tekinthető.

Stabilak az osztrák mezőgazdasági jövedelmek

2020. szeptember 29. 06:47

Aggasztó a helyzet az osztrák erdőgazdálkodásban, ahol az éghajlatváltozás hatásai új rekordokat okoztak a sérült fák számában és az ezzel járó bevételkiesés tekintetében.

Jelentősen növekszik a mezőgazdasági termékek világkereskedelme

2020. szeptember 28. 11:33

A fejlődés mozgatórugóinak a növekvő jövedelmek, a korábbinál kevesebb kereskedelmi korlátozás és a technológiai fejlődés számítanak.

24. Tiszántúli Növényvédelmi Fórum - előtérben az új károsítók és a precíziós növényvédelem

2019. október 19. 08:37

Minden évben újabb és újabb károsítók, állati kártevők és korábban nem tapasztalt betegségek jelennek meg, ami nagy kihívás elé állítja a növényvédelmet.

Miért válasszuk marhahús helyett a tücsköt? - Az I. Rovaripari Konferencián jártunk

2018. március 8. 19:26

Rovaripar. Mit is takar ez a kifejezés? Az ipar tag arra utal, hogy valamilyen nagy mennyiségben előállított, piacképes termékről van szó.

Trendforduló a felvágottak piacán Németországban

2020. augusztus 29. 10:27

Az év első felében a Rügenwalder Mühle 50 százalékkal tudta növelni vegetáriánus „húsgombócok” és a húst nem tartalmazó mortadella eladásait.

Az agrárkamara az élelmiszerek áfacsökkentésének folytatását szorgalmazza

2018. február 27. 13:06

Folytatni kell az alapvető élelmiszerek áfa-csökkentését, mivel ennek gazdaságfehérítő hatása megkérdőjelezhetetlen, és hatékonyan javítja a legálisan működő piaci szereplők versenyképességét.