Nagyot ment az Uber Eats az első negyedévben. A szegmens árbevétele a másfélszeresére ugrott az első negyedévben.
Az Uber vállalat 1,7 dolláros egy részvényre jutó veszteségről számolt be a negyedév során, ami 88 centtel rosszabb, mint amit az elemzők vártak. Árbevétel soron ugyanakkor jobban teljesített a vállalat az elemzői várakozásoknál – húzta alá az Equilor Befektetési Zrt.
Az Uber személyszállítási üzletágában 5 százalékos visszaesés volt tapasztalható, ugyanakkor a házhoz szállítással foglalkozó Uber Eats szegmens utáni kereslet 52 százalékot ugrott. Utóbbi üzletág foglalásainak értéke elérte a 4,68 milliárd dollárt. A bevétel 819 millió dollárt tett ki, a tisztított eredmény pedig 527 millió dollár volt az Uber Eats-en belül. A vállalat részvényeinek árfolyama 6 százalékot emelkedett a gyorsjelentés napján.
A 2020-as év első negyedévében egyébként az Uber megkönnyítette a sofőrjeinek, hogy az Uber Eats kiszállítóivá váljanak. Kulcsfontoságú szerződésekkel bővült a kiszállítói kör, a Chipotle mexikói gyorsétteremlánc 2500, a Dunkin fánkozó-lánc több mint 4000, a Shake Shack hamburgerező pedig 150 olyan új egységet jelentett, ahonnan az Uber Eats partnerei is kiszállítanak Észak-Amerikában. Az Egyesült Államokban a koronavírus terjedése miatt elrendelt korlátozások megnöveltél a ételek házhoz szállításával foglalkozó vállalkozások forgalmát.