Az új rendszert elsődlegesen az MVH ügyfelei, valamint a hivatalnál bármilyen formában támogatást igénylők használhatják.
A Mezőgazdasági és Vidékfejlesztési Hivatal (MVH) 400 millió forintos támogatásból fejlesztette ügyfélszolgálati rendszerét, a projekt az Új Széchenyi Terv keretén belül valósult meg – közölte a hivatal az MTI-vel hétfőn.
A korszerűsítés eredményeként létrejött ügyfélszolgálati rendszer képes bármilyen kommunikációs csatornán – például e-mail, levél, SMS – érkező megkeresést úgy kezelni, hogy minden, ügyfélre vonatkozó folyamatban lévő és előzetes információt is megjelenít, így a korábbi ügyféltörténet gyors és hatékony áttekintésével személyre szabott ügyfél-tájékoztatás, valamint segítségnyújtás lehetséges. A rendszerben így kialakított ügyfélprofil segítségével az érintettekhez közvetlenül eljuthatnak a szükséges információk – olvasható a közleményben.
Az új rendszert elsődlegesen az MVH ügyfelei, valamint a hivatalnál bármilyen formában támogatást igénylők használhatják. Az MVH szerint a korszerűbb ügyfélszolgálat segítségével hatékonyabb és költségtakarékosabb ügyintézés lehetséges, valamint a közigazgatási folyamatok is egyszerűsödhetnek.
(MTI)