Szőlő-Bor

Testes francia borüzlet a láthatáron

Agrofórum Online

Az InVivo Wine exkluzív tárgyalásokba kezdett a Vinadeis részvényeseivel a dél-franciaországi székhelyű borászati cégcsoport irányításának átvételéről annak érdekében, hogy növeljék a nemzetközi jelenlétüket.

Az átvétel új lépés lehet az InVivo francia mezőgazdasági szövetkezeti csoport borpiaci terjeszkedésében, amely 2015-ben kezdődött. Az InVivo Wine, a francia InVivo szövetkezeti csoport részét képezi, amely jelentős piaci szereplő a gabonafélék piacán, és már 10 százalékos részesedéssel rendelkezik a Vinadeisban.

„A többségi részesedés megszerzése vezető borászati szolgáltatót hozna létre Franciaországban és külföldön, lehetővé téve a termelési eszközök és a kereskedelmi forgalmazási csatornák egyesítését, és tovább növelve a két cégcsoport márkáinak erejét” – írta az InVivo Wine közleményében.

A Vinadeis jelenlegi tulajdonosai a Les Vignobles de Vendéole és a Val d’Orbieu szövetkezetek.

Az InVivonak tavaly 225 millió euró, nagyjából 79,5 milliárd forintnyi árbevétele volt, 25 ezer hektár szőlőültetvényen dolgoznak. Ezek a területek Franciaország délnyugati részén találhatók, termékeiket Nyugat-Európában, Észak-Amerikában, Ázsiában és Dél-Afrikában értékesítik.

A Vinadeisnek Franciaország déli részén 15 ezer hektárnyi szőlőültetvénye van, főbb bormárkáik a Les Cuvée Mythique, a Bonne Nouvelle, a Brise de France és a Le Val.

Agrofórum Hírlevél
Iratkozzon fel az Agrofórum hírlevélre!

A feliratkozást követően a rendszer egy megerősítő emailt fog küldeni a megadott email címre. Ha nem érkezne meg a levél, kérjük nézze meg a spam vagy Gmail esetén a Promóciók és az Összes levél mappát.

A Napa-völgy szőlővidéke is lángokban áll Kaliforniában

2020. szeptember 30. 08:18

Az amerikai médiában közvetített riportok tanúsága szerint többen azon gondolkodnak, hogy végleg elköltöznek a vidékről.

Jó minőségű szőlőre számítanak Szekszárdon

2020. szeptember 27. 14:17

Sok lehetőség rejlik az idei szőlőben, könnyedebb és testes vörösborokat is lehet készíteni belőlük.

Még mindig a Lidl a legnagyobb hazai borexportőr - taroltak a saját márkás borok

2020. szeptember 17. 13:52

Egy Champion, három arany és három ezüst díjat nyert a Lidl Magyarország a 21. VinAgora Nemzetközi Borversenyen. Az áruházlánc a 2019-es gazdasági évben több mint 23,7 millió palack bort értékesített a hazai és külpiacokon egyaránt, mellyel megőrizte, sőt tovább növelte piaci részesedését, így a teljes magyar palackos borexport közel 30 százalékát tudhatja magáénak.

Már elérhető a magyar bor hivatalos közösségimédia-oldala

2020. szeptember 15. 08:17

Megszületett a hivatalos Facebook és Instagram oldal Wines of Hungary - Personally név alatt.

Egy szőlőfajta története - Teutonoktól a Rizling nemzedékig

2019. április 28. 06:34

A fajta népszerűségének és sikerének fenntartása érdekében a Német Borászati Intézet létrehozta a „Rizling nemzedék” elnevezésű szervezetet, amely a 35 évesnél fiatalabb gazdákat buzdítja a rizling kultúra fejlesztésére, ápolására.

A Lidl a legnagyobb magyar borexportőr

2020. április 17. 11:40

A Lidl Magyarország 23,7 millió palack bort értékesített 2019-ben, ezzel pedig megőrizte, sőt tovább növelte piaci részesedését a hazai és külpiaci borértékesítésben egyaránt. Az áruházlánc tovább erősítve vezető borexportőri pozícióját több mint 5 milliárd forint értékben exportált borokat, így már a teljes magyar palackos borexport közel 30 százalékát tudhatja magáénak, míg az itthoni értékesítés rekord szintre ugrott közel 12 millió palack eladásával.

Hatalmas sikert ért el a Nemzeti Borkincstár Program

2018. május 11. 06:01

A világ egyik legjelentősebb borversenyén, a londoni International Wine Challenge-en (IWC) ezüstérmet nyert a Nemzeti Borkincstár 1956-os 5 puttonyos Tokaji Aszúja.

Itt a Furmint Február! De milyen is egy jó furmint? - interjú Szabó Zoltánnal

2019. február 20. 04:36

Tokaj egymaga a furmint termőterületeink 95 százalékát bírja, így sajnos a maradék csak kuriózumszámba megy. Egyszerre több Tokaj létezik, műanyag hordóban árult félédes folyóborok ugyanúgy piaci szereplők, mint a jó nevű termelő mádi csúcsdűlős tétele. Nehéz így kommunikálni, egységes arculatot, közös marketinget kialakítani a furmintnak.